Výherné (výhrevné) čísla

5. júna 2012, prepich, život

Každý z nás má svoje výherné čísla priamo na dlani. Objavte i vy svoje výherné čísla pre tento večer, tento mesiac, tento rok, tento život…

 

Ako malý som sa niekoľkomálokrát pokúšal nájsť tie výherné čísla v hre KENO 10 za otcove peniaze (on si sem tam vsadil tiež, nekradol som mu ich :). Počas dospievania som to skúsil opäť viackrát v tejto hre, no znova tie výherné čísla, ktoré by ma zahriali na duši, či skôr tá výhra, som nenašiel. Dlhú dobu som stávkovanie a vsádzanie na náhodu odsudzoval. A včera si ti pozriem na chvíľu TV a tam žrebovali čísla dňa v hre KENO 10. No či som si nezaspomínal a dnes nebol skúsiť šťastie? A veru že bol. Výherné čísla už sú na papieri a silno verím, že ma zohrejú na pár dní. Zaplatil som presne 1 euro za chvíľkové vzrušenie a možnú eufóriu z výhry počas nasledujúcich piatich dní. Úžasné! (nie, nie som na tom závislý, naozaj, verte mi, prosííím …)

 

Ak by som nevyhral, cca 1/3 z môjho vkladu poputuje do štátneho rozpočtu SR. Veď ja som spravil vlastne dobrý skutok! Ako sa veci majú ohľadne TIPOS-u a štátu z pohľadu „ryžovania“ si môžete prečítať napr. tu: http://www.investicne.sk/2012/04/14/stat-zaraba-na-loteriach-tipos-u-viac-a-viac/

 

Počúvajme viacej čísla nášho života

Toľko k omáčke, ale my sa chceme najesť pravda? Pointa je v tom, že na takéto ne/výherné čísla môžeme zabudnúť. Tie nám skutočné šťastie či zahriatie neprinesú, nie naveky. Čísla, ktoré majú pre nás cenu výhry a majú nás zahrievať sú čísla ako dátum nášho narodenia, počet rokov, počet rokov našich detí, jednoducho všetky kvantitatívne vyjadrené skutočnosti, ktoré sme v živote dosiahli a dosiahnuť ešte môžeme. To je to pravé orechové. Sú to naše výsledky (pracovné, športové, krvné, jednoducho naše životné). Naše životy sú našou výhrou a je na nás, ako s touto výhrou budeme zaobchádzať.

 

Niektorí majú radšej istoty iní zase riziko. Čo máte radšej vy?