Založ si blog

Milí alergici, dôchodcovia : ) a milý zvyšok

Moje slová berte s nadhľadom, štipkou humorného pochopenia atď a pod.

Vítam sa medzi vami svojim prvým príspevkom. Nezaručujem vám, že po prečítaní mojich príspevkov sa otočí váš život o 360 stupňov, no to je vlastne môj cieľ. Nezostávať na jednom a tom istom mieste. V prípade, že to nedá nič vám, dá to niečo mne. Ak nie spätnú väzbu, tak aspoň dobrý pocit z vlastnej tvorby (inej, ako tej na WC).

 

Dnes som bol po vyše roku na alergológii si predpísať lieky do budúcna. Myslel som, že nadobudnem recepty, za ktoré mi nabalia tašky ako v supermarkete (nech mám pokoj na dlhšie obdobie). Avšak po krátkej výmene slov sa dozvedám, že mi podľa nového nariadenia MZ SR platného od januára 2012 môže byť predpísaná maximálne dávka na dobu 3 mesiacov užívania z každého lieku. Aha. Tak snáď na tom niekto ušetrí. Ušetria asi hlavne tí, ktorí nemajú čas chodiť 4krát do roka si ísť po lieky na alergológiu.

Ich zdravotný stav im to oplatí vari na staršie členky a lakte, ako mi vysvetľuje pán doktor. Nerád mu to verím, no pre istotu si sem tam nejaký ten liek proti alergii užijem. Nie že by som si to užíval, ale viete ako to myslím, či? Tak odchádzam do lekárne a uvažujem, tie mince čo mám v peňaženke mi asi nebudú stačiť a tak siaham po karte (nie tej zdravotnej, tá by mi v lekárni nepomohla) platobnej, a oplatilo sa, 30 eur za kvapky do oči, sprej do nosa, liek na 3 mesiace a vdychovacie spreje. Sánka dolu, lieky, ktoré mi boli odporučené minulý rok – lebo boli lacné, tento rok akosi zdvihli latku (na 20 eur, aby som necigánil, 19,97 eur). Tak som sa aspoň trošičku vcítil do role dôchodcov, ktorí takouto cestou kráčajú niekoľkokrát za rok. No, nepríjemné zistenie.

 

Na druhej strane je to podnet, viac zarobiť a hľadať spôsoby ako k tým peniazom prísť (samozrejme legálne a čistými praktikami). Jednoducho nezostať pri rečiach, koľko som kde nechal za tie zdravotnícke sračky, ktoré mi vraj majú pomôcť. Každý máme svoju hodnotu, dokážeme viac, ako si myslíme. Len je potrebné konať. Toľko žvástov na dnes stačí. Bolo mi potešením.

Každopádne, posnažím sa dávať na tento elektronický papier predovšetkým témy, ktoré sú trošku na hlavu a nikomu to nevadí. Teda nikomu okrem mňa a niekoľkým indivíduám. Končím a zároveň začínam, nie však istotami. Začať sa všetko musí prácou. (politika bokom)

 

A teraz niečo užitočné: V čakárni na alergologii som sa dočítal niečo o sopľoch a hlienoch. Pri kýchnutí vraj vyvolá organizmus zvnútra tlak smerom von aj vyše 100 km/hod. Dobré nie? Tak môžeme vymrsknúť svinstvá z nášho vnútra 🙂 dovidenia

 

Zdraví vás váš Prepich (idem sa vzdelávať).

Tag:

Poriadny chlap . . .

26.07.2012

V tomto príspevku budem rozpitvávať staré dobré rečičky niektorých reprezentantov starej školy, ktorá predáva žezlo tým novším. Novšie sú novšie hlavne kvôli pokročilej dobe, no žiaľ veľa hlúpostí nové školy preberajú od starších skúsených škôl. (stará škola = starší, skúsenejší ľudia) Beriem na vedomie, staré školy majú mnoho skúseností. No [...]

Kritika pre kritika od kritika

12.06.2012

Niektorí kritici by si zaslúžili podľa mňa ukritizovať do vytriezvenia. Nemálo bloggerov (ľudí), ako si všímam sa zaoberá konaním známej osobnosti najčastejšie z našej krajinky. Samozrejme, že väčšinou z tej našej. Mnohí ľudia svojou „prínosnou“ kritikou radi „pomáhajú“ tam, kde je to najpotrebnejšie. Na našom Slovensku. Len sa usmievam (no [...]

Repčík (SOZA) vs. redaktorka (SME)

06.06.2012

O probléme SOZA ste už počuli vari všetci, začína sa to omieľať viac a viac. Asi tak ako väčšina tohto národa neviem, aké sú podmienky licenčnej zmluvy pri hudobných vystúpeniach, ktoré zo zákona prikazujú SOZA-e platiť akési poplatky. Neviem to a preto sa nejdem do krvi hádať a pridávať k tej väčšine, ktorá by SOZA-u najradšej vypálila za ohavné činy, ktoré [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 12502x
Priemerná čítanosť článkov: 2084x

Autor blogu

Kategórie